سه‌شنبه، فروردین ۲۰، ۱۳۸۷

از دوباره

1 2 3 4 5 6 7 8 9

يه بخش هم مي زاريم براي عكس و ...

1 2 3 4 5 6 7

با آلفردو كتك كاريمون نشه خوبه چقدر پيچيوندمش ...

1 2 3 4 5 6 7 8

اين آرش برهاني اگه اون توپ رو ...

كجا بودم؟ ولش كن از اول

1 2 3 4 5 6 7 8 9

اگه فردا دول* نه نياره ...

1 2 3 4 5 6 7 8

اوه اوه (censored) ...

تا چند رفته بودم؟ اُه دوباره

1 2 3 4 5 6 7 8

چشمك ستاره ها رو مي شمرديم يادته واسه تنهايي شب غصه مي خورديم يادته ...

1 2 3 4 5 6 7

بعد ميگن آيدين پشتكار نداره. بيست و خورده اي ساله از اين روش شمردن گوسفند دارم استفاده مي كنم. تا حالا هيچ وقت نه خوابم برده نه تا 10 رسيدم. هنوزم از رو نرفتم.

ساعت چنده راستي؟

اوه اوه

1 2 3 4 5 6 7 8

*- مختصر شده اسم کسی است.


ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

6 نظر:

ناشناس گفت...

کلی خوشم اومد از اینکه رضا یزدانی گوش میدی ایولتو .

من شدیدا این حرکات آرش برهانی رو زیر سوال میبرم روی خیارشور رو سفید کرده .

0123456789 .... مشترک مورد نظر پایه نمیابشد (اساسی)

ناشناس گفت...

بابا نویسنده ... بابا شمارنده ... بابا insomnia ... بابا مشوش الفکر ... حاجی خیلی وقته دیگه از دست گوسفندا کاری بر نمیاد یه آلپرازولام میتونه مفید باشه;)

سنگ سفید گفت...

وبلاگ خوبی داری ! تبریک میگم. به من هم سر بزن. خوشحال میشم.

ناشناس گفت...

یعنی مرده این صرف جویی در نوشتنتم... یه زحمتی بکش سر گفتن اسم ما یکم وقت بذار ؛)

ناشناس گفت...

آقا از روش مستر بین استفاده کن. گوسفندارو ضرب کن!

ناشناس گفت...

سلاملیک. آقا من بالاخره تونستم نظر بدم. فقط پشتکار میخاست.